Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

21 Ιανουαρίου 2014

Μικρά ερωτικά

-Αυτό που μου δίνεις να πιάσω δεν είναι ο Μάης αγάπη μου!
-Δε βαριέσαι στο όνομα θα κολλήσουμε;;;

Αυτό που η άλλη σιχαίνεται να πιει από το ποτήρι σου ενώ σε έχει τρελάνει στη πίπα...με ξεπερνά!!

-Πήδα με, τι περιμένεις;
-Κοπελιά το σεξ είναι σαν την γκαραζόπορτα, άμα δε σηκωθεί, δεν μπαίνεις ...

- Ωραία μάτια έχεις!!
- Aαααχχχ! Τί γλυκός!!! Σ' ευχαριστώ!!!!
- Θες να στα πετάξω έξω;;;;

-Μωρό μου έχω όρεξη απόψε!
-Ωραία, να παραγγείλουμε σουβλάκια...
-Για άλλο πράγμα έχω όρεξη...
-Ωραία, να πάρουμε πίτσα τότε...
-Πλησιάζεις...

-Δεν ξαναβγαίνω μαζί του...
-Γιατί;;;
-Με έστησε ο τρελός στο 1ο ραντεβού...
-Πόση ώρα;
-Δέκα λεπτά στα τέσσερα & μετά όρθια στον τοίχο...

Σύμφωνα με νέες έρευνες το σεξ ανακουφίζει τον πονοκέφαλο...
Να δω τι καινούργια δικαιολογία θα βρείτε τώρα;;;;...

-Πόσο καιρό είστε μαζί;;;
-6 μήνες!!
-Την πήδηξες;;;
-Κοπέλα μου ειναι, όχι πουτάνα.
-Δεν σου κάθεται εεεε;;;
-Όχι η πουτάνα!!

Δεν θα σε κουράσω πολύ... Θα είμαι σύντομη.
Η απάντηση μου θα είναι απλή, λιτή, κομψή, περιεκτική, λακωνική και άκρως αφροδισιακή............... άντε γαμήσου...!!!

Αυτό που με τρελαίνει περισσότερο είναι ότι θα κόψουμε και το σεξ γιατί δεν θα έχουμε λεφτά για τσιγάρο μετά... Γαμώ την Τρόικα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ