Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

27 Απριλίου 2012

Η Κατερίνα Μουτσάτσου φωνάζει «Είμαι Ελληνίδα» .... και γω απαντώ

Ο φίλος του blog, Νίκος Μ., με αφορμή το περιβόητο (πλέον) βίντεο της Κατερίνας Μουτσάτσου, μας έστειλε το παρακάτω κείμενο-απάντηση για την περηφάνεια-οργή που νοιώθει. 
 Το δημοσιεύουμε αυτούσιο και ασχολίαστο, καθώς… τα λέει όλα με τον καλύτερο και πιο περιεκτικό τρόπο!




 Με λένε Νίκο Μ…. είμαι πολίτης της Ελληνικής Δημοκρατίας και όχι «Έλληνας» γενικώς, είμαι περήφανος, για πολλά πράγματα, είμαι περήφανος για τις προσωπικές μου επιτυχίες αλλά και για τις αποτυχημένες προσπάθειες μου, είμαι περήφανος για την οικογένεια μου αλλά και για πολλούς καλούς ανθρώπους που είχα την τύχη να γνωρίσω, να γίνω φίλος συνεργάτης ή ακόμη κι ανταγωνιστής, είμαι περήφανος για συμπολίτες μου που δεν είχα την τύχη να γνωρίσω αλλά κατάφεραν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες και τον εαυτό του και να πετύχουν πράγματα πέρα από αυτά που τους αναλογούσαν.

 Ναι νοιώθω συγκίνηση όταν ακούω λέξεις που αποτελούν παγκόσμια περιουσία και μπορώ να τις αντιληφθώ χωρίς λεξικό γιατί είναι μέρος της μητρικής μου γλώσσας, νοιώθω συγκίνηση όταν τεράστια μυαλά απ’ όλο τον κόσμο με θεωρούν μέρος της κληρονομιάς τους.
Παρ’ όλα αυτά, νοιώθω συνεχή οργή και ντροπή για πολλά από όσα συμβαίνουν γύρω μου τουλάχιστον τις τελευταίες 10-ετίες. Νοιώθω συνεχή οργή και ντροπή για μια κοινωνία που βασίζεται στις πελατειακές σχέσεις, στην διαπλοκή, την ευνοιοκρατία και την διαφθορά.
Νοιώθω συνεχή οργή και ντροπή για τον ατομικισμό, την ψευτομαγκιά, την αμορφωσιά, το life style και το δήθεν.
Νοιώθω συνεχή οργή και ντροπή για τις ακριβές υπηρεσίες και προϊόντα μηδενικής αξίας που μου παρέχει το κράτος και «ξύπνιοι» επιχειρηματίες.
Νοιώθω συνεχή οργή και ντροπή για τα χάλια στην Παιδεία, την Υγεία, την Δικαιοσύνη.
Νοιώθω συνεχή οργή και ντροπή και για τόσα άλλα που όλοι τα αντιλαμβάνεστε και νοιώθετε αντίστοιχα.

 Αλλά πιο πολύ απ’ όλα νοιώθω συνεχή οργή και ντροπή όταν ακούω, βλέπω και διαβάζω, τους υπερπατριώτες που χρησιμοποιούν το «Κλέος των Ελλήνων» για αποποιηθούν τις ευθύνες, που πουλάνε «φύκια για μεταξωτές κορδέλες» επαναστατικότητα και εθνικισμό για να κρύψουν την αλήθεια από τους «πελάτες».

 Nίκος Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ