Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

26 Μαΐου 2011

Σύντομα Αστεία


ΑΓΟΡΙ: Μπορώ να σου κρατήσω το χέρι;
ΚΟΡΙΤΣΙ: Όχι, ευχαριστώ. Δεν είναι βαρύ!


ΚΟΡΙΤΣΙ: Πες μου πως μ’ αγαπάς. Πες μου πως μ’ αγαπάς!
ΑΓΟΡΙ: Μ’ αγαπάς!


ΚΟΡΙΤΣΙ: Πιστεύω ότι οι πιο φτωχοί είναι και οι πιο ευτυχισμένοι.
ΑΓΟΡΙ: Τότε παντρέψουμε και θα είμαστε το πιο ευτυχισμένο ζευγάρι.


ΚΟΡΙΤΣΙ: Αγάπη μου, θέλω να χορεύουμε έτσι για πάντα.
ΑΓΟΡΙ: Δεν θα ‘θελες ποτέ να βελτιωθείς;


ΑΓΟΡΙ: Σ’ αγαπώ και θα μπορούσα να πεθάνω για σένα!
ΚΟΡΙΤΣΙ: Πόσο σύντομα;;;


ΑΓΟΡΙ: Θα πήγαινα κι ως το τέλος του κόσμου για σένα!
ΚΟΡΙΤΣΙ: Ναι; Αλλά θα έμενες εκεί;


ΜΑΡΙΑ: Είχες ποτέ κανένα πολύ παθιασμένο φιλί, όλο φωτιά;
ΕΛΕΝΗ: Ναι μια φορά. Είχε ξεχάσει να πάρει το τσιγάρο από το στόμα του.


ΑΝΔΡΑΣ: Μου θυμίζεις τη θάλασσα.
ΓΥΝΑΙΚΑ: Γιατί; Επειδή είμαι άγρια, ρομαντική ή συναρπαστική;
ΑΝΔΡΑΣ: Όχι, επειδή μου φέρνεις ναυτία.


Η ΣΥΖΥΓΟΣ: Όταν λες κάτι σ’ ένα άντρα, απ’ το ένα αυτί του μπαίνει κι απ’ τ’ άλλο του βγαίνει.
Ο ΣΥΖΥΓΟΣ: Ναι, κι όταν λες κάτι σε μια γυναίκα, της μπαίνει κι απ΄τα δύο αυτιά και της βγαίνει από το στόμα.


ΚΟΡΙΤΣΙ: Είσαι σίγουρος ότι αγαπάς εμένα και καμία άλλη;
ΑΓΟΡΙ: Σιγουρότατος! Τσεκάρισα ολόκληρη τη λίστα μόλις χτες!


ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Τι είναι πιο σημαντικό για μας; Ο ήλιος ή το φεγγάρι;
ΜΑΘΗΤΗΣ: Το φεγγάρι.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γιατί;
ΜΑΘΗΤΗΣ: Το φεγγάρι μας δίνει φως τη νύχτα που το χρειαζόμαστε, ενώ ο ήλιος μας δίνει φως όταν είναι μέρα, τότε που δεν το χρειαζόμαστε.


ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Πως θα αποκαλούσες ένα πρόσωπο που συνεχίζει να μιλάει όταν κανένας δεν ενδιαφέρεται;
ΜΑΘΗΤΗΣ: Καθηγητή!


Ο πατέρας μου είναι τόσο γέρος που όταν πήγαινε σχολείο η Ιστορία λεγόταν «Σύγχρονα Θέματα».


Δάσκαλος: Κωστάκη, μιλάς πολύ!
Κωστάκης: Είναι οικογενειακή μας παράδοση, κύριε!
Δάσκαλος: Τι εννοείς;
Κωστάκης: Κύριε, ο παππούς μου ήταν ντελάλης κι ο πατέρας μου είναι δάσκαλος.
Δάσκαλος: Κι η μητέρα σου, τι είναι;
Κωστάκης: Γυναίκα, κύριε!


Θανάσης: Και πώς θα πω τώρα στον πατέρα μου ότι κόπηκα στις εξετάσεις;
Γιώργος: Στείλ’ του τηλεγράφημα: «ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟ, ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΠΑΝΕΛΗΦΘΗ»


Δάσκαλος: Λοιπόν, παιδιά, αν δω ένα άνθρωπο να χτυπάει ένα γάϊδαρο και επέμβω και τον σταματήσω, ποια αρετή θα με διακρίνει;
Μαθητής: Αδελφική αγάπη!


Δάσκαλος: Πες μου Γιωργάκη, ειλικρινά, κάνεις την προσευχή σου πριν το φαγητό;
Γιωργάκης: Όχι κύριε. Δεν χρειάζεται. Η μαμά μου είναι καλή μαγείρισσα.


Ασθενής; Τι πιθανότητες έχω να αναρρώσω γιατρέ;
Γιατρός: 100%. Τα ιατρικά στατιστικά δείχνουν ότι οι 9 στους 10 ασθενείς με την ασθένειά σας πεθαίνουν. Η δική σας είναι η 10η περίπτωση που ανέλαβα. Όλοι οι άλλοι πέθαναν.


Δάσκαλος: Μπορεί κάποιος να μου δώσει ένα παράδειγμα για την έννοια ΣΥΜΠΤΩΣΗ;
Μαθητής: Κύριε, η μητέρα μου και ο πατέρας μου παντρεύτηκαν την ίδια μέρα, την ίδια ώρα στο ίδιο μέρος!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ