Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

25 Μαρτίου 2011

Πραγματικά κακή τύχη...

Kάποιος μπαίνει σε ένα μπαρ, κατευθύνεται προς τον μπάρμαν, σκύβει και του λέει με τσαντισμένο ύφος:
- Είμαι πολύ τσαντισμένος!
- Αλήθεια; Τι συνέβη; ρωτάει ο μπάρμαν ευγενικά.
- Να, που λες, συνάντησα μια ωραία γκόμενα και καταλήξαμε να μου ζητήσει να ανέβω σπίτι της. Πάνω που είχαμε βγάλει τα ρούχα μας και είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε, ήρθε ο γαμημένος ο άντρας της και χτύπαγε το κουδούνι. Έπρεπε να αντιδράσω γρήγορα και μη έχοντας άλλη λύση πετάχτηκα έξω από το παράθυρο και έπρεπε να κρατιέμαι από το πρεβάζι με τα νύχια μου!

- Ωχ, δύσκολα πράγματα.
- Μπα, αυτό δεν ήταν το δύσκολο κομμάτι. Μετά χειροτέρεψε, λέει ο πελάτης.
- Δηλαδή;
- Να, της λέει ο άντρας της «μωρό μου βλέπω ότι είσαι ήδη έτοιμη, χωρίς ρούχα, μισό λεπτό να κατουρήσω και σου ‘ρχομαι» και ο καργιόλης την βγάζει έξω και κατουράει από το παράθυρο πάνω στο κεφάλι μου!
- Ωχ! Τώρα καταλαβαίνω γιατί είσαι τσαντισμένος!

- Ναι, αλλά δεν σου είπα ακόμα τι με τσάντισε πραγματικά. Αφού πλακωθήκανε, έπρεπε να ακούω όλη τη φασαρία και τα αγκομαχητά μέχρι να τελειώσουν. Και στο τέλος ο μαλάκας, έβγαλε την καπότα του και την πέταξε από το παράθυρο. Και πού νομίζεις ότι προσγειώθηκε; Ακριβώς πάνω στο κούτελό μου!
- Αμάν! Ε, τώρα κατάλαβα. Φυσικό να τα έχεις πάρει άγρια!
- Α, όχι. Δεν σου τέλειωσα. Αργότερα ο σύζυγος ήθελε να χέσει και επειδή λέει είχε χαλάσει η τουαλέτα του, έβγαλε τον κώλο του από το παράθυρο και ξαλάφρωσε κανονικά, πάνω στο κεφάλι μου!!!
- Α, παπα!!! Τι κακή τύχη ήταν αυτή; λέει ο μπάρμαν όλο κατανόηση. Τώρα καταλαβαίνω...

- Όχι, όχι, δεν κατάλαβες. Ξέρεις ποιο ήταν αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, αλλά ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μιλάμε, με εξόργισε; Ότι αμέσως μετά, γύρισα και κοίταξα προς τα κάτω και είδα ότι τα πόδια μου απείχαν 20 εκατοστά από το έδαφος!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ