Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

2 Αυγούστου 2010

Το φιλοδώρημα

Σε μια πόλη στην Αμερική, κάθε χρόνο υπάρχει μια μέρα φιλοδωρήματος στους σκουπιδιάρηδες ως αναγνώριση των υπηρεσιών τους. Πράγματι οι ήρωές μας, μετά το τέλος της βάρδιάς τους πηγαίνουν στην περιοχή που τους είχε ανατεθεί για να εισπράξουν την χρηματική βοήθεια από τους κατοίκους. Αφού πέρασαν από τα περισσότερα σπίτια, φτάνουν και σε μια πολυτελή βίλα.

Οδηγός: - Άντε ρε Μάικ, τράβα να πάρεις κι από αυτούς να πάμε σπίτια μας.

Πράγματι κατεβαίνει ο Μάικ και χτυπάει την πόρτα. Ανοίγει μια εντυπωσιακή δίμετρη ξανθιά που τον ρωτά:

- Είστε της καθαριότητας;
- Μάλιστα.
- Μήπως είστε ο οδηγός;
- Όχι.

Αμέσως τον αρπάζει η ξανθιά, τον πηγαίνει στην κρεβατοκάμαρα, το βάζει κάτω και του αλλάζει τα φώτα! Μισή ώρα τον ξεζούμισε! Γυρίζει στο όχημα ο Μάικ και τον ρωτούν:

- Άντε ρε που είσαι; Τι κάνεις τόση ώρα;
- Μάικ: Παιδιά δεν θα το πιστέψετε!! Το και το! Δεν έχω ξανακάνει τέτοιο πράμα στην ζωή μου! Η τύπισσα είναι θεά!
- Τζόν: Έλα ρε;! Παω κι εγώ! Τι μακάκας είμαι;

Πράγματι ο Τζον κατεβαίνει και πηγαίνει και χτυπάει την πόρτα. Ανοίγει η ξανθιά...

- Εχμμ.. γειά σας, είμαι της καθαριότητας...
- Αχ ναι! Μήπως είστε ο οδηγός;
- Όχι.

Με το που ακούει "όχι" τον αρπάζει κι αυτόν, τον πηγαίνει στην κρεβατοκάμαρα, του κατεβάζει το παντελόνι, τον αρχίζει, τι στάσεις, τι ερωτικά εργαλεία... ΚΟΚΚΑΛΟ Ο ΤΥΠΟΣ!! Γυρίζει στο όχημα...

- Και σε μένα τα ίδια! Πρέπει να είναι πολλά χρόνια μόνη της η καημένη και ξέσπασε σε μας!

Το σκέφτεται για λίγο ο Άιζακ (ο οδηγός)...

- Άντε ρε παιδιά, να παω να την απολαύσω κι εγώ αφού μας έτυχε αυτό το πράγμα... Περιμένετε έτσι; Δεν αργώ...

Πηγαίνει ο Άιζακ, χτυπάει την πόρτα, ανοίγει η ξανθιά...

- Εεμ ναι γεια σας, είμαι της καθαριότητας και...
- Ναι ναι ξέρω, μήπως είστε ο οδηγός;;
- Μάλιστα!
- Αχ ωραία! Ένα λεπτό παρακαλώ!

Επιστρέφει μετά από λίγο...

- Ορίστε ένα δολλάριο!
- Τιιι;; Τι λέτε μαντάμ; Οι άλλοι μου είπανε τι τους κάνατε;; Σε μένα γιατί δίνετε λεφτά;
- Ε τι φταίω εγώ καλέ; Ο άντρας μου το πρωί πριν φύγει για την δουλειά, μου είπε "Αν έρθουν για το φιλοδώρημα, δώσε ένα δολλάριο στον οδηγό και τους άλλους γάμησέ τους"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ