Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

1 Σεπτεμβρίου 2016

Κλασικό ανέκδοτο πολυδιασκευασμένο.

Κορυφαίο ανέκδοτο!

O ΤΣΙΠΡΑΣ σε συνάντηση του με την ΜΕΡΚΕΛ
κατά την διάρκεια του επίσημου δείπνου βρήκε ευκαιρία και την ρωτά:
– Πώς τα καταφέρνεις και η διακυβέρνηση σου είναι τόσο αποδοτική και επιτυχημένη.
Δε μας λες και μας ποιο είναι το μυστικό;
– Να σου πω, το μυστικό είναι να είσαι περιστοιχισμένος από έξυπνους ανθρώπους.
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ δείχνει προβληματισμένος και την ρωτά.
– Μα, πώς όμως θα ξέρω ότι οι άνθρωποι μου είναι πραγματικά έξυπνοι;
– Εύκολο. Θα τους κάνεις δύσκολες ερωτήσεις κρίσεως
και θα αξιολογείς τις απαντήσεις τους.
Σηκώνει η ΜΕΡΚΕΛ το τηλέφωνο της και καλεί τον Βόλφγκανγκ ΣΟΪΜΠΛΕ να παρουσιαστεί αμέσως.
– Δε μου λες Βόλφγκανγκ του λέει , αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
– Εύκολο, θα ήμουν εγώ, απαντά ο Βόλφγκανγκ ΣΟΪΜΠΛΕ .
Γυρνάει η ΜΕΡΚΕΛ στον ΤΣΙΠΡΑ και του λέει:
– Βλέπεις; Είναι έξυπνος.
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ επιστρέφει στην Ελλάδα και καλεί στο γραφείο του τον ΤΣΑΚΑΛΩΤΟ.
– Δε μου λες ρε ΕΥΛΕΙΔΗ , αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
Ο ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ κομπιάζει και απαντά:
– Πρόεδρε, να το ερευνήσουμε λίγο το θέμα και επανέρχομαι.
Βγαίνει έξω ο ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ, πάει βρίσκει τους συμβούλους του, τους ρωτά μα όλοι τους ήταν ανίκανοι να απαντήσουν.
Στον διάδρομο συναντά βιαστικό τον ΝΙΚΟ ΠΑΠΑ και τον σταματά.
– Δε μου λες ρε ΝΙΚΟ, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
– Εύκολο, θα ήμουν εγώ, του απαντά εκείνος.
Τρέχει ο ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ στο γραφείο του πρωθυπουργού, ανοίγει την πόρτα και του λέει:
– Πρωθυπουργέ μου, σχετικά με εκείνο το πρόβλημα που μου θέσατε,
βρήκα την απάντηση.
Η απάντηση είναι ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ.
Τότε σηκώνεται έξαλλος ο ΤΣΙΠΡΑΣ ,
τρέχει προς το μέρος του ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΥ
και με βροντερή φωνή του λέει:
– Όχι ηλίθιε, η σωστή απάντηση είναι ο Βόλφγκανγκ ΣΟΪΜΠΛΕ

 

meme4




from WordPress http://ift.tt/2bLaFJi
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ