Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

18 Αυγούστου 2016

Πως λειτουργεί η πολιτική!

Είπα στον γιο μου» Θα παντρευτείς την κοπέλα που θα επιλέξω ΕΓΩ για σένα!»
Μου είπε »ΟΧΙ»
Του λέω »είναι η κόρη του Bill Gates που εχει τη Microsoft!»
Μου λέει »ΟΚ…»

Μετά τηλεφώνησα στον Bill Gates και του είπα» Η κόρη σου θα παντρευτεί τον γιο μου!»
Μου λέει »ΟΧΙ»
Του λέω..»Ο γιος μου είναι ο γενικός διευθυντής της Παγκόσμιας Τράπεζας (World Bank)!»
Μου λέει »ΟΚ»

Μέτα τηλεφώνησα στον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας και του λέω…»Θα κάνεις τον γιο μου γενικό διευθυντή στη Παγκόσμια Τράπεζα!»
Μου λέει »ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!»
Του λέω…»Μα..είναι γαμπρός του Bill Gates!»
Και μου λέει »ΟΚ»…

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ………
με απλά λόγια δηλαδή να είσαι κυνικός, ευέλικτος, ψεύτης και με θράσος παίχτης!




from WordPress http://ift.tt/2b19fcS
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ