Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

24 Μαΐου 2015

Με χτυπάνε οι γόβες...(Ανέκδοτα με γκέι)

-Θέλω να σου εκμυστηρευτώ κάτι....
 -Τι;;
-Είμαι άθεος και gay.
-Ρε πούστη δεν έχεις το Θεό σου..

Τσάμπα η 60άρα που σκάσαμε στο γιατρό...
Λέει ότι με το Μήτσο δε θα μπορέσουμε να κάνουμε ποτέ παιδί γιατί και οι δύο έχουμε πέη και κάτι τέτοια επιστημονικά...


Ένα ζευγάρι πουστ.. ομοφυλόφυλων παντρεύεται και υιοθετούν ένα παιδί. Ένα απόγευμα κάθονται χαλαρώνοντας όλοι μαζί οικογενειακά στη μπανιέρα και τότε λέει ο πιτσιρικάς: ''πω πω μπαμπά τι μεγάλο λιλί που έχεις'' -''αυτό δεν είναι τίποτα παιδί μου, απαντά ο πατέρας, που να δεις της μαμάς σου''


Ρώτησα το γιατρό "η γυναίκα μου μόλις γέννησε, πότε μπορούμε να κάνουμε σεξ;"
Μου έκλεισε το μάτι και είπε... "Σε 15 λεπτά ραντεβού στο parking".


- Ο Τάκης θα έρθει στη παρτούζα;
- Όχι.
- Γiατί ρε ο ξενέρωτος;
- Γκρίνιαζε οτι όποτε το κανονίζουμε είμαστε μόνο άντρες και κάτι τέτοια κουλά...!!!

- Μπαμπά σου αρέσουν οι γόβες μου;
- Ρε Κώστα, αγόρι μου, θες να με στείλεις πριν την ώρα μου;
- Μα, γιατι μπαμπά;
- Μα, 300 ευρώ γόβες;;;


Άντρα που ξεχωρίζει το σομόν από το ροζ να τον φοβάστε...


- Μπαμπά στο σχολείο με λένε gay και με χτυπάνε...
- Ποιοί σε χτυπάνε γιόκα μου;
- Οι γόβες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ