Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

25 Ιουλίου 2011

ΤΣΙΜΠΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΡΩΓΕΣ!!!!

Πολύ καλό! Θυμηθείτε το την επόμενη φορά που θα θελήσετε να επιστρέψετε κάτι και αντιμετωπίζετε δυσκολίες!!!!

Μια γυναίκα πηγαίνει στο γκισέ εξυπηρέτησης ενός πολυκαταστήματος και ζητάει να επιστρέψει μία τοστιέρα που είχε αγοράσει γιατί δεν δούλευε και ήθελε τα λεφτά της πίσω. Ο υπάλληλος της λέει ότι αυτό δεν είναι δυνατό, γιατί η τοστιέρα που είχε αγοράσει ήταν στις προσφορές.
Ξαφνικά η γυναίκα σηκώνει τα χέρια της ψηλά στον αέρα και αρχίζει να τσιρίζει:

ΤΣΙΜΠΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΡΩΓΕΣ!
ΤΣΙΜΠΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΡΩΓΕΣ!
ΤΣΙΜΠΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΡΩΓΕΣ!

Έντρομος ο υπάλληλος (και ενώ κόσμος άρχιζε να μαζεύεται γύρω τους) τρέχει και φωνάζει τον προϊστάμενό του να αντιμετωπίσει εκείνος την κατάσταση. Έρχεται ο προϊστάμενος.
-Tι συμβαίνει κυρία μου; Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;
Μπροστά στον κόσμο που συνέχιζε να μαζεύεται όλο και περισσότερος, η γυναίκα εξηγεί ξανά στον προϊστάμενο ότι ήθελε να επιστρέψει την τοστιέρα και να πάρει τα λεφτά της πίσω.
Ο προϊστάμενος, της εξηγεί ξανά, ότι αυτό δεν γίνεται γιατί η τοστιέρα ήταν προσφορά!
Η γυναίκα ξανασηκώνει τα χέρια ψηλά και αρχίζει ξανά να ουρλιάζει:

ΤΣΙΜΠΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΡΩΓΕΣ!
ΤΣΙΜΠΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΡΩΓΕΣ!
ΤΣΙΜΠΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΡΩΓΕΣ!

Έκπληκτος και ο προϊστάμενος και ενώ ο κόσμος είχε πια μαζευτεί ασφυκτικά γύρω από το σκηνικό, ρωτάει:
- Κυρία μου, γιατί το λέτε αυτό;
Και η γυναίκα απαντάει:
- Γιατί μου αρέσει να μου τσιμπάνε τις ρώγες όταν με πηδάνε!

Το κοινό ξέσπασε σε χειροκρότημα και η γυναίκα πήρε αμέσως τα λεφτά της πίσω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ