Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

20 Ιουλίου 2010

Τα 101 πράγματα που δεν πρέπει να πείτε κατά τη διάρκεια του σεξ….


1. Φαίνεσαι αστείος γυμνός!

2. Γι’ αυτό το πράγμα με ξύπνησες;

3. Σου είπα για τη βιντεοκάμερα;

4. Σου μυρίζει κάτι καμμένο;

5.(σε ντουλάπι αποδυτηρίων) Και λένε ότι χάθηκε ο ρομαντισμός…

6. Προσπάθησε να ανασαίνεις από τη μύτη

7. Ένα μικρό κάψιμο στο χαλί δεν είναι και η καταστροφή!

8. Τι είναι αυτό; Να φωνάξω το 166;

9. Αγάπη μου, κλείδωσες την πόρτα της αυλής;

10. Η σαντιγύ με αναγουλιάζει

11. Αυτός: Αυτή είναι η πρώτη σου φορά, ε;

Αυτή: Ναι, σήμερα.

12.(σε ξενοδοχείο της Εθνικής) Tελείωνε! Το δωμάτιο είναι με την ώρα!

13. Μπορείς να μου πιάσεις το τηλεκοντρόλ;

14. Δέχεσαι Εθνοκάρτα;

15. ζζζζζζ….. ζζζζζ…… ζ…….

16. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ας σβήσουμε τα φώτα.

17. Και να σκεφτείς ότι τη φίλη σου είχα βάλει στο μάτι!

18. Αρκετά με τα φιλιά.

19.(με μπογιές σώματος) Προσπάθησε να μην αφήσεις λεκέδες, εντάξει;

20. Ελπίζω να φαίνεσαι το ίδιο όμορφη κι όταν θα ξεμεθύσω…

21.(κρατώντας μια μπανάνα) Ένα μικρό κολπάκι που έμαθα στο Ζωολογικό Κήπο!

22. Μήπως έχεις Nova;

23. Προσπάθησε να μη με μουτζουρώσεις με το μέικ-απ μου, εντάξει;

24.(έχοντας τη μαρμελάδα έτοιμη για αλοιφή στο κορμί της) Μα μόλις έκανα ατμοκαθαρισμό στον καναπέ!

25. Σου βρίσκεται καθόλου πενικιλίνη;

26. Μα μόλις έπλυνα τα δόντια μου…

27. Χαμογέλα! Σε παίρνει η Candid Camera!

28. Nόμιζα ότι εσύ είχες τα κλειδιά για τις χειροπέδες!

29. Θέλω ένα παιδί!

30. Αρκετά με τις εκπληρώσεις των ερωτικών φαντασιώσεων!

31. (σε παρτούζα των τριών) Γιατί κάνω εγώ όλη τη δουλειά;

32. Ίσως θα’ πρεπε να επισκεφτείς τον Ασκητή…

33. Το ξέρεις ότι το ταβάνι θέλει βάψιμο;

34. Νομίζω ότι το έχεις βάλει ανάποδα.

35. Και πότε θα αρχίσει να μου αρέσει;

36. Άσ’ το μίξερ στην κουζίνα! Εκεί είναι η θέση του!

37. Είσαι τόσο καλή που θα ‘πρεπε να το κάνεις επάγγελμα!

38. Αίμα είναι αυτό στο κεφαλάρι του κρεβατιού;

39. Το πήρα το χάπι μου;

40. Σίγουρα δε σε ξέρω από κάπου;

41. Μακάρι να πιάναμε το κανάλι του Playboy…

42. Ελπίζω αυτά τα υγρά να είναι από το υδατόστρωμα!

43. Στο ’πα ότι δε δουλεύει χωρίς μπαταρίες!

44. Μα η γάτα μου πάντα σ’ αυτό το μαξιλάρι κοιμάται.

45. Σου είπα ότι σ’ αυτό το κρεβάτι πέθανε η θεία Μαρία;

46. Αν κόψεις το κάπνισμα ίσως βελτιώσεις τη διάρκειά σου...

47. Όχι, άστο καλύτερα. Αυτό το κάνω καλύτερα μόνη μου!

48. Τέλεια. Γουστάρω που είμαι στο κρεβάτι με μια γυναίκα που δεν χρειάζεται προηγουμένως να τη φουσκώσω!

49. Θα είχε περισσότερη πλάκα αν υπήρχαν μερικά άτομα ακόμη…

50. Είσαι σχεδόν τόσο καλή όσο η πρώην μου!

51. Γνωρίζεις τι σημαίνει βιασμός αγάλματος;

52. Εσύ μυρίζεις έτσι ή το στρώμα σου είναι γεμισμένο με σάπια κρεμύδια;

53. Φαίνεσαι νεότερη από ό,τι τελικά σε νοιώθω.

54. Ίσως απλά σου λείπει η εμπειρία

55. Ιδρώνεις περισσότερο κι από άλογο ιπποδρομίας!

56. Όχι, δεν είναι ψίχουλα από τα γαριδάκια. Εξάνθημα είναι.

57. Τώρα κατάλαβα γιατί σε παράτησε…

58. Μήπως ο άντρας σου έχει καραμπίνα με πριονισμένη κάνη;

59. Με κάνεις να συμπεραίνω ότι δεν πολυπιστεύσεις στα προκαταρκτικά, ε;

60. Ταμπόν; Ποιο ταμπόν;

61. Σου ‘χουν μιλήσει ποτέ για την λιποαναρρόφηση;

62. Και να σκεφτείς ότι ούτε για φαγητό δεν χρειάστηκε να σε πάω!

63. Τι σκέφτεσαι να φτιάξεις για πρωινό;

64. Έχω να σου εξομολογηθώ κάτι…

65. Aπόψε ήμουν τόσο καβλωμένος που θα ‘φερνα και γαλοπούλα στο σπίτι!

66. Αυτά είναι αληθινά; Ή έχω μείνει πολύ πίσω;

67. Μήπως κατά τύχη ήσουν καταπιεσμένος σαν παιδί;

68. Τι είναι αυτό το γλυπτό που κρέμεται;

69. Συνεχίζεις να θες να με ψηφίσεις, έτσι;

70. Σου έχω αναφέρει την εγχείριση αλλαγής φύλου μου;

71. Πραγματικά μου την δίνουν οι γυναίκες που πιστεύουν ότι το σεξ είναι σημαντικό!

72. Έχυσες, γλυκέ μου;

73. Θα σου πω ποια φαντασιώνομαι, αν μου πεις κι εσύ ποιον φανασιώνεσαι…

74. Α, αυτό; Ένας καλός πλαστικός χειρούργος το φτιάχνει στο πι και φι!

75. Αυτό μετράει, τώρα, σαν ραντεβού;

76. Ξέρεις, για άντρες σαν κι εσένα, ταιριάζει η εκπομπή της Ανίτας Πάνια!

77. Χικ. Νομίζω ότι πριν από…. θα χρειαστώ ακόμη μία μπύρα, σε παρακαλώ.

78. Πιστεύω ότι οι δαγκωματιές είναι ρομαντικό. Δεν συμφωνείς;

79. Ξέρεις και να μαγειρεύεις, ε;

80. Πότε θα ‘θελες να γνωρίσεις τους γονείς μου;

81. Αυτός: Ίσως βοηθήσει αν σκεφτώ ένα άτομο που μ’ αρέσει πραγματικά…

Αυτή: Τον εαυτό σου;

82. Έχεις δει το «Ολέθρια Σχέση»;
(σ.μ. πρόκειται για την ταινία με τη γνωστή σκηνή με τον παγοκόφτη)

83. Με συγχωρείς για τα ταμπελάκια με τα ονόματα, δεν είμαι καλός στο να συγκρατώ ονόματα.

84. Μη δίνεις σημασία, πάντα λιμάρω τα νύχια μου στο κρεβάτι.

85. (σε τηλεφωνικό θάλαμο) Σε πειράζει να κάνω μερικά τηλεφωνήματα;

86. Ελπίζω να μην έχω αφήσει το γκάζι ανοιχτό. Έχεις φωτιά;

87. Μην ανησυχείς, δεν έχεις δει πιο φιλικό ντόμπερμαν από το σκύλο μου!

88. Συγγνώμη, αλλά δεν γλύφω δάχτυλα!

89. Τουλάχιστον θα μπορούσες να προσποιηθείς ότι σου αρέσει!

90. Με βαζελίνη ή χωρίς βαζελίνη, είπα όχι!

91. Σσσσσς… σιγά! Η μαμά μου κοιμάται πολύ ελαφρά!

92. Πάω στοίχημα ότι δεν ήξερες ότι δουλεύω στο «Θέμα»!

93. Ααααα, γι αυτό σε λένε «ο κύριος Αστραπή»!

94. Η προηγούμενη κοπέλα μου το έκανε πολύ περισσότερη ώρα!

95. Κι αυτό είναι αμαρτία;

96. Έχω πάει με περισσότερες γυναίκες κι από τον Γκουζγκούνη!

97. Δε μου λες, πότε θα έρθει η σειρά για τον φίλο μου;

98. Δεν μπορώ τα αργά φιλιά. Φράζει το ιγμόριό μου…

99. Σε παρακαλώ, μπορείς να καταλάβεις ότι το κάνω μόνο για τον έρανο;

100. Για πόση ώρα ακόμη θα μου λες «λίγο ακόμη και τελειώνω»;

101. Τι πράγμα; Δεν είσαι το «ραντεβού μου στα τυφλά»;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ