Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

19 Ιουλίου 2014

Η Μπύρα και η Χήρα

Ο Μήτσος, ο Μπάμπης κι ο Τάκης δουλεύουν μια μέρα πάνω σε μια πολύ ψηλή σκαλωσιά. Ξαφνικά,
ο Μήτσος παραπατάει, πέφτει, και σκοτώνεται ακαριαία.
Όταν το ασθενοφόρο παίρνει τη σορό τού άτυχου Μήτσου, ο Μπάμπης κι ο Τάκης συνειδητοποιούν ότι ένας τους θα πρέπει να ενημερώσει τη γυναίκα τού Μήτσου.
Ο Μπάμπης λέει πως είναι καλός με τα ευαίσθητα θέματα, και προθυμοποιείται να αναλάβει το άχαρο καθήκον. Φεύγει, και επιστρέφει μετά από δυο ώρες, κρατώντας μια εξάδα μπύρες.
«Λοιπόν; Της το ’πες;» ρωτάει ο Τάκης.
«Ναι», απαντάει ο Μπάμπης.
«Καλά, και την εξάδα τις μπύρες που τη βρήκες;»
– «Εκείνη μου την έδωσε!» απαντάει ο Μπάμπης.
«Τι πράγμα;!» αναφωνεί ο Τάκης, «της λες ότι ο άντρας της σκοτώθηκε, κι αυτή σου δίνει μια εξάδα μπύρες;»
– «Αμέ!» λέει ο Μπάμπης.
«Μα γιατί;» ρωτάει ο Τάκης.
«Ε, νά», συνεχίζει ο Μπάμπης: «Όταν βγήκε στην πόρτα, τη ρώτησα: “Εσύ είσαι η χήρα τού Μήτσου;”
– “Χήρα; Κάποιο λάθος κάνετε, εγώ δεν είμαι χήρα!” μου λέει.
Κι εγώ της είπα: “Πάμε στοίχημα μια εξάδα μπύρες;”»

απο το blog της μπύρας




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ