Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

28 Ιουνίου 2012

Ανέκδοτο. Ο ταύρος που ζευγάρωνε κάθε μέρα!

Επισκεφτήκαμε με την γυναίκα μου την Πελοποννησιακή Αγροτική Έκθεση και ένα από τα πρώτα εκθέματα που σταματήσαμε ήταν οι ταύροι εκτροφής.

Μπροστά στο πρώτο ταύρο η πινακίδα έγραφε:

Αυτός ο ταύρος ζευγάρωσε 50 φορές το περασμένο έτος.”

Untitled

Η γυναίκα μου με χτύπησε παιχνιδιάρικα στα πλευρά ... χαμογέλασε και είπε:
«Αυτός ο ταύρος ζευγάρωσε 50 φορές το περασμένο έτος, που είναι σχεδόν μια φορά την εβδομάδα».Θα μπορούσες να μάθεις κάτι απ’ αυτόν.

Προχωρήσαμε στον επόμενο ταύρο και η πινακίδα έγραφε:

“Αυτός ο ταύρος ζευγάρωσε 65 φορές το περασμένο έτος.”

Untitled1

Η γυναίκα μου, μου έριξε μια αγκωνιά στα πλευρά και μου ειπε, “Αυτός ο ταύρος ζευγάρωσε 65 φορές μέσα σε ένα έτος.” «WOW! Αυτό είναι περισσότερο από δύο φορές την εβδομάδα! Θα μπορούσες να μάθεις κάτι και απ’ αυτόν.

Προχωρήσαμε στον τελευταίο ταύρο και η πινακίδα έγραφε:

“Αυτός ο ταύρος ζευγάρωσε 365 φορές το περασμένο έτος.”

Untitled2

Η γυναίκα μου ήταν τόσο ενθουσιασμένη που μου έριξε μια δυνατή αγκωνιά που παραλίγο να σπάσει τα πλευρά μου! Αυτό είναι ΚΑΘΕ μέρα. Θα μπορούσες να μάθεις κάτι και απ’ αυτόν.

Εγώ τότε είπα στη γυναίκα μου:

 “Πήγαινε στον ταύρο και ρώτησε τον αν αυτό ήταν 365 φορές με την ίδια αγελάδα!”

Untitled3

Η κατάστασή μου έχει αναβαθμιστεί από κρίσιμη σε σταθερή και ελπίζω τελικά σε μια πλήρη ανάρρωση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ