Follow Us:

RSS

ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ


ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΦΙΣΤΙΚΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.



ALMIRO FISTIKI HAS MOVED TO A NEW DOMAIN.



ALMIROFISTIKI.GR!


Launching
comeback
launchpad

1 Απριλίου 2010

Ο Ψευτοθόδωρος.

Ο Ντίνος Ηλιόπουλος στην ταινία Ζητείται ψεύτης.

Και ας θυμηθούμε μερικές κορυφαίες ατάκες.

Ηλιόπουλος: «Μπορώ τώρα να δω τον κύριο Φερέκη;»
Κυριακού: «Δυστυχώς απουσιάζει.»
Ηλιόπουλος: «Μα τι λέτε κυρία μου. Αφού η υπηρεσία σας είπε πριν λίγο ότι ήταν εδώ.»
Κυριακού: «Τέλος πάντων, ποιον θα πιστέψετε, την υπηρεσία μου ή εμένα;»
Ηλιόπουλος: «Μάλλον την υπηρεσία σας!»
Κυριακού: «Ακούστε κύριε μου. Πολύ θάρρος δεν πήρατε;»
Ηλιόπουλος: «Κυρία μου, εγώ δεν ήρθα εδώ για να εισπράξω ψέματα. Για να πουλήσω ήρθα»
Κυριακού: «Μα σας είπα κύριε ότι ο άντρας μου απουσιάζει.»
Ηλιόπουλος: Να το λέτε κυρία μου αλλά να μην επιμένετε. Τι διάβολο, συναγωνισμό θα μου κάνετε; Στο κάτω κάτω έχουμε και επαγγελματικό φιλότιμο.»


Ηλιόπουλος: «Έχω μια συστατική επιστολή για να αναλάβω το ιδιαίτερο γραφείο του κύριου Φερέκη.»
Κυριακού: «Α, για ιδιαίτερος, ε; Και τι προσόντα έχετε;»
Ηλιόπουλος: «Επιτρέψτε μου να συστηθώ. Θόδωρος Πάρλας, γνωστός ως Ψευτοθόδωρος.»
Κυριακού: «Μπα. Και καμαρώνετε, βλέπω!»
Ηλιόπουλος: «Μα είναι να μην καμαρώνω; Εγώ κυρία μου δεν είμαι ένας τυχαίος ψεύτης όπως τόσοι και τόσοι άλλοι τίμιοι και ευυπόληπτοι πολίτες. Εγώ είμαι ένας ψεύτης με ταλέντο.»


Κυριακού: «Δηλαδή το καυχιέστε που είστε ψεύτης;»
Ηλιόπουλος: «Ναι, γιατί απορείτε;»
Κυριακού: «Κι όλα αυτά μου τα 'πατε για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη μου;»
Ηλιόπουλος: «Γιατί όχι; Είμαι ένας πολύ ειλικρινής ψεύτης. Για την ακρίβεια ο πιο ειλικρινής που θα μπορούσατε να βρείτε.»
Κυριακού: «Και τι επάγγελμα κάνατε ως τώρα;»
Ηλιόπουλος: «Ψευδομάρτυς!»
Κυριακού: «Μπα, και δε σας άρπαξε κανένας δικαστής;»
Ηλιόπουλος: «Τι λέτε κυρία μου, εδώ με τρόμαξαν δικαστές και δικηγόροι!»
Κυριακού: «Κι από αυτό το επάγγελμα ζούσατε;»
Ηλιόπουλος: «Όχι, όχι, έκανα το δημοσιογράφο.»
Κυριακού: «Και σε ποια εφημερίδα γράφατε τα ψέματά σας;»
Ηλιόπουλος: «Στην "Αλήθεια".»


Κυριακού: «Κι αφού τα καταφέρνατε τόσο καλά στην πατρίδα σας γιατί ήρθατε στην Αθήνα;»
Ηλιόπουλος: «Οι φίλοι μου με φάγανε. Πήγαινε στην Αθήνα που έχουν πολύ μεγαλύτερη πέραση τα ψέματα για να προκόψεις.»
Κυριακού: «Κι έτσι ήρθατε στην Αθήνα»
Ηλιόπουλος: «Ναι, μάλιστα. Πήγα κατ’ ευθείαν σ’ ένα φτασμένο πατριώτη μου αλλά αυτός δε με χρειάζεται.»
Κυριακού: «Γιατί;»
Ηλιόπουλος: «Είναι δικηγόρος, είναι πιο ψεύτης κι από μένα!»


Κυριακού: «Λυπάμαι κύριε Θόδωρε, αλλά εγώ προσωπικά αντιπαθώ τα ψέματα.»
Ηλιόπουλος: «Τι λέτε κυρία μου; Γυναίκα και να αντιπαθεί τα ψέματα, γίνεται ποτέ; Οι γυναίκες είναι γεννημένες ψεύτρες! Έπειτα, μαντάμ, το ψέμα είναι ταλέντο, είναι δώρο Θεού, είναι δυνατόν να το αντιπαθείτε; Απόδειξη ότι οι μεγαλύτεροι συγγραφείς του κόσμου είναι μεγάλοι ψεύτες.»


Ηλιόπουλος: «Όχι κύριε. Ο κύριος Φερέκης δεν είναι εδώ. Έχει ανέβει στα ανάκτορα! Όταν γυρίσει θα σας δεχτεί.»
Γραμματέας: «Ποιος ήτανε;»
Ηλιόπουλος: «Ένας. Δεν έχει σημασία. Εγώ με τα ανάκτορα που του είπα, τον θάμπωσα.»

από το news24gr.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Αυθεντικόν...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Almiro Fistiki. Από το Blogger.

ΠΛΑΚΟΛΟΓΙΟΝ

BLOGS

Αναφορά κατάχρησης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Η Σελίδα μας στο Facebook

Αχόρταγος

ΣΤΗ...ΤΥΧΗ!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ